Erensoy Çevik

Erensoy Çevik
@Eren_cvk
"Bir kalbim var benim, sevdiğinden burkulur: Kahredenden ziyade, sevilenden korkulur..."
Sayfa 219·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ölüm güzel şey; budur perde ardından haber... Hiç güzel olmasaydı ölür müydü peygamber?.."
Sayfa 153·Kitabı okudu
"Ben sana mecburum bilemezsin Adını mıh gibi aklımda tutuyorum Büyüdükçe büyüyor gözlerin Ben sana mecburum bilemezsin İçimi seninle ısıtıyorum..." Attila İlhan

Erensoy Çevik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2025 4. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
"Ve insanlar arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yok."
Sayfa 19·Kitabı okudu