Ergün CAN

Ergün CAN
@Ergncn
Beni hemen anlamalısın çünkü ben kitap değilim çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, Yaşarken anlaşılmaya mecburum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağzının,güzel dudaklarının kenarında bir gülümseme yaratmak için, ne uzun yollardan geçiyorsun.Kendinden veriyorsun ve durmadan eksiliyorsun.
Bir kere de sen yak, Hüsamettin albayım. Nedir bu başımıza gelenler?
Hep o hikaye yüzünden. Ama ne önemi vardı artık? Herkesin öyle bir hikayesi yok muydu? Başlayıp da bitireme­diği. Çünkü kimsenin dinlemediği ... İçine atmak, diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı? İçine atıp sifonu çekmek varken.
Ve kor­kuyu beklemek, korkudan beterdi. Bir zamanlar, birinin yazdığı gibi...