Yazarın diline alıştım. Kullandığı kelimeler ve uzun cümleleri onun imzası. Bu kitapta tarih konusunda, dinler konusunda, ideolojiler konusunda daha açık konuşuyor. Kitap karakterlerinin ağzından değil, anlatıcının ağzından öğreniyoruz düşüncelerini. Kendisiyle tanışıklığımız arttı çok şükür. İnsan olmaya verdiği değeri altını çize çize ifade ediyor. Dini metinlere çokça atıf yaparak onların mana alemindeki karşılıklarını söylüyor. Bir derviş, bir eren... O kadar karmaşık olayları ustaca anlatırken ruhlarımızı iyileştirecek fikirleri de didaktik olmamayı sağlayarak kitabına sığdırabiliyor.
Zevkle okudum. Umarım bir kitap fuarında, bir söyleşide velhasıl bir yerde Karşılaşırız. Feyz alınacak bir yüreği var.