Tolstoy'un bu kitabı berbattı. Böyle bir üslubu en deneyimsiz yazarlarda bile görmedim. Betimlemeler, kurgu, olaylar arasındaki bağlar, diyaloglar çok yapmacık. Bu kitabı ben yazdım, diyerek bir arkadaşımıza okutacak olsak bize gerçekçi bir eleştiri yapar. Eksiğimizi zevkle yüzümüze vurur. Ve gerçekten bizim yazdığımıza inanır. Dünyaca ünlü bir yazarın böylesine kötü bir kitap yayınlaması çok ilginç. Hangi fikri vermeye çalışmış, hangi tarihi yalana inandırmak istemiş? Ne amaçladıysa artık sadece ona odaklanmış,ölesiye özensiz yazmış hikayeyi. Arka metinde çevre koşulları, yönetim sistemi, toplum yapısı yazar tarafından yaratılmış. Gerçekten çok uzak. Eskiyi yarın dibine sokmak için yazılmış. Bu kadar kötü bir kitap olamaz. Yarım günde bitirmeme rağmen zamanıma acıdım, az bir paraya almış olmama rağmen paraya acıdım. İkinci el olarak satacağım ve alana-okuyana acıyacağım. Birazdan değerli 1000kitap kullanıcılarının yorumlarını okuyacağım ve onların da emeklerine acıyacağım. Böyle kitaplar olmamalı!