"Asla yan yana gelmeyecek,hiçbir koşulda ortak bir noktada buluşmayacak bazı insanlar vardı ve biz onlardan biriydik. Işığın olduğu yerde karanlık barınamazdı,karanlığın hüküm sürdüğü bir yerde de ışık var olmazdı. Bunu bilmesine rağmen ondaki fütursuz bir sevdayı."
...Büyükannem, "insan cehennemi gördükten sonra cennette mutlu olamaz," derdi ve belkide tek yanlış cümlesi buydu. Sonsuz acı da sonsuz mutluluk da yoktu, ardından ağladığımız herkesin hatıraları hep bizimle yaşayacaktı...
Sanırım okuduğum en berbat kitaptı
Yazar kitabı yazarken sanırım aceleyle yazmış bu nedenle neredeyse hiç detaylı betimleme yapmamış ve konuyu aşırı temelsizleştirerek yazmış gerçekten okurken kitabı yırtıp atasım geldi ben bu kadar saçma bir kurguya ve bu kadar saçma detaylara sahip kitap okumamıştım okurken rs'a girdim girdim çıktım yani sizlere tavsiyem almayın kitabın tek güzel yanı tasarımıydı bu nedenle puanım on üzerinden üç