İnsanlık da kutsaldı tek bir bütün olduğu zaman.Kutsal olmadığı tek bir zaman vardı.Tek başına bir sefilin dişine bir lokma kıstırıp kaçmaya,bir başına koşmaya kalktığı zamandı o da.Tepine tepine.Böyle yok ediyordu kutsallığı
Zaten kurtuluş kurtarıcının ölümünden sonra gelir.İnsanlar peygamberleri kabul etmez,onları öldürür ama acı çekerek ölenleri severler;yok ettiklerini kutsallaştırırlar.
Yazıp,yazmamak konusunda çok gidip geldim çok gereksiz bir varsayım olabilir ama Oğuz Atay'ı okuyunca farkettim meğer bende Tutunamayanmışım bunca zamandır içinde bulunduğum dehlizin adı Tutunamayanlar hapishanesiymiş.