"Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne oldugunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile!
Kitaplarımızı , hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız.”
Nesi vardı bu insanların böyle? Aldıkları eğitimlere ne olmuştu? Kendisinin elinden geçen kitaplara onlar da erişebilirdi. Nasıl olur da okuduklarından hiçbir şey kazanmazlardı?