Bizim hayatımızın kurtardığımız hayatlardan pek de farklı olmadığını düşünüyorum.Hepimiz görevimizi tamamlıyoruz.Belki de hiç birimiz yaşadıklarımızı anlamıyor ve yeterli zamanımız kalıp kalmadığını hissedemiyoruz!!!
-Bize öğrettiğiniz galerinin aşkımızı kanıtlama biçimi olduguna kanısına vardık
-Hayır, galeride ruhunuzda bir şey var mı yok mu? diye bakmiyoruz!
Ruhunuz var mı yok mu? diye bakıyoruz!