Erman öztürk

Erman öztürk
@Erman1907
“Küllü men aleyha fan” “Yeryüzünde bulunan herşey fanidir.”
İyilikte kötülükte bulaşıcıdır devamlılık gösterir. Kötülerin içinde iyi olmak kadar, İyilerin içinde de kötü olmak da zordur. İyiliklerin en güzeli UMUTTUR..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Erman öztürk

, bir kitap okudu
10/10
·286 syf.·
Beğendi
·
2022 14. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
8.3/10 · 16,5bin okunma
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yeğane tesellidir.