Erman öztürk

Erman öztürk
@Erman1907
“Küllü men aleyha fan” “Yeryüzünde bulunan herşey fanidir.”
Bu hayatta kimseye hiç birşeyi tam olarak anlatmayacağını anlamıştı. Biri için ölüm kalım meselesi olan , diğerinin gözünde toz kadardı. İsa çevresindeki mezarlara Baktı ve iyi ki ölüyorlar ,dedi içinden. İnsanoğlunun hakettiği için öldügüne o gün inandır. Ölene kadar da başka birşeye inanmadı..
Sayfa 203·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Erman öztürk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2020 9. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.6/10 · 1.481 okunma
“Kendini beğenmiş insanlar başkalarını kendine hayran sanır.”