Hennessy

Hennessy
@Ernes_to
Bazı geceler Mareşal Mayakowski emrinizdeyim diye sayıkladığım söyleniyor. Kim ulan bu Mayakowski ?
Reklam
Her şeyin kötüye gittiğini söylememe gerek yok. Herkes kötü olduğunu biliyor. Para çok değersiz. Bankalar batıyor. Dükkan sahipleri tezgahın altında silah bulunduruyor. Ne yapacağını bilen kimse yok ve nasıl biteceğini bilen de. Havamız solunmayacak kadar kirli, yemeklerimiz yenemeyecek kadar kötü. Oturmuş televizyon izliyoruz ve yerel muhabirler bize: Bugün 15 cinayet ve 63 şiddetli suç meydana geldi" diyor, sanki her şey normalmiş gibi! Her şeyin kötüye gittiğini biliyoruz. Kötüden de beter. Herkes çıldırmış. Sanki her yerde herkes çıldırmış gibi, o yüzden artık dışarı da çıkmıyoruz. Evimizde oturuyoruz ve yaşadığımız dünya yavaşça küçülüyor. Ve tek söylediğimiz: "Lütfen, bari bizi oturma odalarımızda rahat bırakın. Bana sadece tost makinemi, televizyonumu, bilgisayarımı bırakın size hiçbir şey söylemem. Lütfen bizi rahat bırakın." Ama ben sizi rahat bırakmayacağım! Kızmanızı istiyorum! Protesto etmenizi istemiyorum, isyan etmenizi istemiyorum. Milletvekillerinize yazmanızı istemiyorum, çünkü size ne yazdıracağımı bilmiyorum. Ekonomik kriz ya da enflasyon ya da şiddet hakkında ne yapılacağını da bilmiyorum. Tek bildiğim öncelikle kızmanız gerektiği! Şöyle demelisiniz: Ben bir insanım ve hayatımın bir değeri var!
Yemin ederim ki, dünyanın bütün toprakları bir tek insanın kanını akıtmaya değmez
Bazen bir insanın elindeki incil, babanın elindeki viski kadehinden daha tehlikeli olabiliyor