E.

10/10
·416 syf.·
2025 4. kitabı
2025 yılının ilk incelemesi SERENAD kitabına ait olacak.Ve ben de bu durumdan çook memnunum. Açıkcası bu kitap bana yoğun geçen günlerin üstüne ilaç gibi geldi.Genel olarak sakin bi üslupla yazıldığı için beni dinlendirdiğine inanıyorum. İncelememe yazardan başlamam gerekirse; Zülfü Livaneli daha önce de kitabını olduğum bi yazardı.Yalnızca edebiyatla ilgilenmekle kalmayıp kendini çok yönlü bi şekilde yetiştirmiş olması kitaplarınında çok yönlü ve okuru geliştiren türde olmasına olanak sağlamış.Kitap okuru kendine sıkı sıkı bağlamakla birlikte tarihsel süreç,siyaset ve sanatı da bünyesinde barındırıyor. Bi yandan eğlenceli bi olay örgüsüne tanık olurken diğer yandan yaşanmışlıklarla karşı karşıya kaldığımız bi eser.Bu durumu başka bi yönden incelediğimizde kitabın gerçeklere dayanması ve bilgilendirici bir üslupla yazılması aslında yazarın kitabı yazmaya başlamadan önce ve yazdığı sırada sıkı bi araştırma sürecine girdiğinin göstergesi.Bu da bence önemli bi detay.Yaşanmış bi olayı kurguyla birleştirmek fakat bunu yaparken gerçekten tamamen uzaklaşmamak büyük bi başarı.Bir kurgu düşünün.Metni yazan bi erkek,ana karakter bi kadın(Maya Duran),Maya kitabı yazıyor gibi gösterilmiş ve bunu yaparken de okuyucuya notlar bırakmış.Şimdiki zaman,geçmiş zaman ve tarihin eşsiz bi şekilde yoğurulmasıyla meydana gelmiş muhteşem bi eser… Kitap her bi satırında kalite kokuyor. Kitabın hiç mi kötü yanı yok hep övmüşsün derseniz haklısınız fakat verebilecek tek bi cevabım var.Okurken gerek kurgu gerek üslup gerek de akıcılık olarak hiçbir olumsuz durum gözüme ilişmedi.Kısacası harika bi kitaptı. Okunmayı bekleyenler listenizdeyse kesinlikle ilk sıralarda olmayı hak ettiğini düşünüyorum<3 Ufak bi NOT:Kesinlike olumlu ya da olumsuz ön yargı oluşturmak niyetinde değilim.Beklentileri
SerenadZülfü Livaneli · İnkılâp Kitabevi · 2023164,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Harry Potter
Puan vermedi·272 syf.·
2024 20. kitabı
Harry Potter gibi tanınmış ve sevilmiş bi kitaba nasıl yorum yapılır bilmem ama aklımdan ve kalbimden geçenleri paylaşmak istiyorum.Yıllarca ön yargımın bana verdiği yetkiyle okumayı ertelediğim bi kitabı bu sefer merakımın sonucunda okuma kararı aldım.Ve iyiki de almışım diyebilirim.Çok güzel bir kurguydu açıkçası.Ve resmen hiçbir eksiği olmayan bir eserdi.Yağ gibi kaymasının yanı sıra adım adım ilmek ilmek ilerleyen bi olay örgüsüne sahipti.Genelde bu tarz seri kitaplar zaten ilgimi çekiyordu.Fakat bu kitap gerçekten ilgimi çekti.Birde hani beklentimizin yüksek olduğu kitaplarda hayal kırıklığı yaşarız ya.Bunu net bi şekilde söyleyebilirim ki Harry Potter beklentimin taban yaptığı bi kitaptı.Belkide bu yüzden okurken çok büyük haz aldım.Bir başka noktada böyle beğendiğim bir kitabın devam kitaplarının olması beni gerçek anlamda heyecanlandırıyor.Belki çok kez tekrarladım ama ciddi manada okumamak için uzun zaman boyunca direttiğim bi kitabı okuduktan sonra emin bir şekilde söyleyebilirim ki.İyi ki geçmiş yıllarda okumamışım.Bu kitabın zamanı da buymuş diyebilmek beni mutlu ediyor.Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ediyorum.Sizin de benim gibi bir önyargınız varsa net bi şekilde söyleyebilirim ki belki bu gün değil ama bir gün mutlaka okumalısınız.
Harry Potter ve Felsefe TaşıJ. K. Rowling · Yapı Kredi Yayınları · 202065bin okunma
8/10
·200 syf.·
2023 20. kitabı
Öncelikle kitap güzeldi ve tüm okurlara öneririm. Kitabı okuma süremin uzun olmasının sebebi bazı yerleri anlamakta zorlanmam oldu.Bilmediğim kelimelerin geçtiği yerleri anlamakta biraz olsun zorlandım. Konu çağımızın en büyük sorunlarından biri olan internet. Çok bilindik bir kitap değil ama herkesin okuması gereken bir kitap.Kitap hem internet hem de dinimiz açısından bana bir çok bilgi kattı. İnternet çok fazla önemsenmese de aslında büyük bir sorun ve bu sorun hakkında daha çok kitap yazılmalı,okunmalı. Kitap içindeki bilgiler ve bana kazandırdıkları şeyler açısından çok değerli. Okuyun/Okutun
İnternet FıkhıNureddin Yıldız · Tahlil Yayınları · 20182,532 okunma
10/10
·256 syf.·
2023 14. kitabı
Kitap harika Ben çok beğendim.Bir ejderha,bir kız,biraz çikolata ve enfes bir kitap.Kitap o kadar samimi ve içten ki okurken canım çikolata çekmedi değil.Her yaştan bireyin okuması gereken bir kitap. Bazı kitaplar vardır o kadar güzeldir ki bir yetişkini bile çocukluğuna gönderebilir ve bir çocukmuş gibi düşündürebilir işte bu kitap da onlardan biri.Okursanız pişman olmayacağınız bir kitap. 2. Kitabını okumak için sabırsızlanıyorum.
Çikolata Kalpli EjderhaStephanie Burgis · Martı Yayınları · 2018354 okunma
Puan vermedi·120 syf.·
2023 6. kitabı
Ben kitaba bayıldım.Bu da önceki kitabım gibi çok sürükleyiciydi.Kendi kendime neden daha önce okumadığımı sordum.Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum.Ayrıca bu kitapta karakterlerin karışması söz konusu değil. -Kesinlikle okumalısınız-
Siyah İnciAnna Sewell · İş Bankası Kültür Yayınları · 201911,9bin okunma