"Çocukluktan sıkılırlar, büyümek için acele ederler ve sonra çocukluklarını özlerler. Para kazanmak için sağlıklarını kaybederler ve sağlıklarını geri kazanmak için para verirler. Gelecekten endişe ederken bugünü unuturlar, böylece ne bugünde ne gelecekte yaşarlar. Hiç ölmeyecek gibi yaşarlar, hiç yaşamamış gibi ölürler."
Kendimizi karşımızdakinin yerine koymak..
Eğer gerçekten kendimizi karşıdakinin yerine koyabilsek, bombalar olmazdı,politikacılar gözümüze baka baka yalan söylemezlerdi,çocuklarımızı dövemezdik,maçlarda rakip taraftarların annelerine küfretmezdik,sinirlendik mi yumruğu çakmazdık,öğretim üyeleri aynı dersi yirmi sene aynı ezberle anlatmazdı,Mersin gümrüğünde Kıbrıs'tan kesin dönüş yapan her Türk vatandaşından rüşvet alınmazdı,hastanelerde yüzümüze bakılırdı...