Esma Özdemir

Ama benim içimdeki bu şey de neydi, bana böyle.. böyle korkunç... böyle acı veren şey -birden bana elini uzattı ve ani bir içtenlikle elimi sıktı. 'Umarım kolay atlatırsınız', dedi.- ne kastettiğini anlamadım. Hasta mıydım ki? Yoksa...deli miydim?
Reklam

Esma Özdemir

, bir kitap okudu
Puan vermedi·236 syf.·
2021 3. kitabı
Emre Özcan
0/10 · 15 okunma
Bana...güçsüz, aciz insana, her şeyi kaybettiğini...burada, zeminde koşuşturan bir karınca kadar gereksiz olduğunu bilen adama...
Sayfa 47·Kitabı okudu
Bütün bu yazdıklarımın tatsız bir etki yaratacağına da eminim, zira hepimiz yaşamla bağını az ya da çok kaybetmiş, kör topal idare eden insanlarız. Hatta yaşamdan öylesine kopuğuz ki, gerçek "canlı hayata" karşı adeta tiksinti duyuyor, bize hatırlatılmasına dahi katlanamıyoruz.