“Sen susunca karışır içim…”

“Sen susunca karışır içim…”
@Esmaalp1
Belki bir mısradır sebebi gözyaşlarımın...
Normalde tek vazifesi görmek olan bir organ nasıl olurdu da bir girdap gibi içine çekebiliyordu karşısındakini ?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanın laneti de buydu işte. Sürekli kendisi için yeni ihtiyaçlar yaratmak ve sonrasında bunlara bağımlı olmak.
- Nasılsa bir gün öleceğim. - Yanlış söylüyorsun, bir gün ölemezsin. Bir anda öleceksin.
Unutmamak unutmaktan büyük sanılır.. ''Hiç unutmuyorum'' derler.. ''Hiç unutamayacağım'' derler.. ''Hiç unutamam'' derler.. ''Unutmam'' derler.. Ve unuturlar, unuturuz, unutursun.. Hatırlamayı bile..!
İnsanlar, gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler. Gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar.