📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Aralık ayında azaltılan azıklara, şubat ayında kısıtlama getirilmiş; fazla gaz yağı harcanmasın diye fener yakılması da yasaklanmıştı. Bir tek domuzların rahatı yerindeydi hatta kilo bile aldıkları söylenebilirdi.”
“Kuşlar! Kanat ilerlemek içindir,kötüye kullanılamaz. Bu nedenle sizin kanatlarınızı da ayak olarak düşünmeliyiz. Oysa insanlar öyle mi ? Onlar, bütün şeytani işleri için ellerini kullanıyorlar.”
“Her şey ben yaşarken oldu, bunu bilsin insanlar
ben yaşarken koptu tufan
ben yaşarken yeni baştan yaratıldı kainat
her şeyi gördüm içim rahat…”
|İsmet Özel