=Özgür
=Yosun
=Ben... Çok kötüyüm şu an. Ne hissedeceğimi, ne düşüneceğimi, ne yapacağımı bilmiyorum.
=Sen... Çok kötüsün şu an. Ne hissedeceğini, ne düşüneceğini, ne yapacağını bilmiyorsun.
=Özgür...Gerçekten kötüyüm ben...
=Yosun...Gerçekten kötüsün sen...
=Özgür...Beni neden kurtardın...
=Yosun...Neden ölecekken kendine âşık ettin beni?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ah, ölüme âşık bir kızı yaşamaya hayran bırakan adam...
Ölüm, aslında benim tanıttğım kadar kötü değildi de, seninle yaşamayı tecrübe ettiğim için mi öyle hissettim ben...?