Esma GÜL

Ah Tanrım! Hemen sövmeye başlamasanız olmaz, değil mi? Hep birlikte sinirlenmeden sakin sakin konuşamaz mıyız sanki? Lütfen, biraz daha soğukkanlı olalım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ebediyen vazgeçmeli aşktan en iyisi.
Kendinden üstün olanla ittifak daima bela getirir.
Aklın bütün duygularımıza hükmetmesi gerekmez mi?

Esma GÜL

, bir kitap okudu
Puan vermedi·110 syf.·
Beğendi
·
2024 35. kitabı
Molière
7.9/10 · 6,9bin okunma