Bir eğitimci olarak ismini duyup okuduğum bu kitap egitim yöntemi ile alakali beni yeniden düşündürdü.Bizler okullarimizda klâsik yöntemlerle eğitimde istediğimiz seviyeyi yakalayamiyoruz.Yazar bir bilgisayar programcısı olarak yeğeni icin özel hazırladığı videolarla egitim verirken bu işi büyütüp youtube'a videolar yükleyerek bir egitim yolculuğuna çıkar.
Seçici bir okuyucu olarak yöntemleri informal eğitim için kullanilabilir fakat ya formal egitimde?Tartışılır...