Kitap kahramanının hem çocukluğunu hem de o anki yaşamını sorgulaması ve kendi yaşamını anlamaya çalışması üzerine yazılmış bir eser ama gerçek hayattan daha çok hayal dünyasında sorgulamış bunları . Kitabı beğendim ve zaten İran edebiyatına yön vermiş ve oldukça bilinen bir kitap okunmasını da tavsiye ederim kendi benliğinizi bulmak için bir adım atabilirsiniz bu kitabı okuyunca..
Başkalarının bana inanıp inanmasın hiçbir önemi yok. Dürüstçe söylemeliyim ki kendimi bilmeden yarın öbür gün bu dünyadan öte dünyaya çekip gitmekten korkuyorum.