Esra

Esra
@Esra1925
Bir ömür daha lazım vefatımızdan sonra
Ee, el kapısı bu; el kapısı dedin mi, şöyle bir müddet durup düşüneceksin. Hastan olur, gidemezsin icabında. Doğanın olur, ölenin olur, bilemezsin. Haberi bile ulaşmaz sana... Velhasıl, acı biberdir el kapısı. Ben onu bunu bilmem, şu yalan dünyada en iyisi, el kapısına hiç muhtaç olmamaktır.
Sayfa 222·Kitabı okudu
Reklam
... büyük ihtiyaçların küçüldüğü, küçük ihtiyaçların büyüdüğü döneme yaşlılık diyorlar...
Sayfa 204·Kitabı okudu
Yani bu aşağılık bir dramdır artık Çünkü şarjörüne boş kovanları dolduran adam En azından kendinden utanmalıdır Yani yetsin diyorum Şarkılarınızı dağlarıma sürün diyorum Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım Helallaşalım youtu.be/e0Di3voTRl0
Ez ne belengaz im û ne wekî tu difikirî ez ne mirovekî ketî me jî, ez veqetiyayî me, ez ji civakê veqetiyayî me û min ji xwe re azadiyek afirandiye.
Sayfa 15
Kurdî
Nizanin... Nizanin û fêm nakin jî. Hey fêm nakin bila derewan nekin.
Sayfa 11
Kurdî
Reklam