Esra

Esra
@Esraaaa__
İnsan bazen duygularını aptallık derecesine vardırır da yolunu şaşırır ya , öyle bir şey .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Garip değilim,ama kötüyüm.Böyle olurum bazen.Canım hep ağlamak ister.Çok aptalca bir şey, ama geçer.”
Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette, ama mesele sadece mutluluk değildi.Önemli olan yaşadığını,hayatın bir anlamı, olduğunu hissetmekti.
"Hep başka insanların seni nasıl gördüğüne göre yaşadın. Çünkü kendin olmaya cesaretin yoktu."