Esra

Esra
@Esraatrn
@Esraatrn·
·
sabitlendi
"İnsanların hayatlarında dönüm noktaları vardır. Sanırım özellikle de çocukken."
Reklam
İçim, şu hayatta sonunda birinin de beni anladığını hissetmenin coşkusuyla dolmuştu.
Alıntı
Biriyle dertleşmek istemiyorum. Anlatmak insanı borçlu bırakıyor. Seninle ilgili bir sır bildiklerinde bir de ömür boyu onlara mahkum kalıyorsun
Alıntı
Birinin tutup kaldıracağını bildiğinde, düşmek o kadar da korkunç değil
Alıntı
Ağlayan birinin belki de sadece ağlamaya ihtiyacı vardır. Teselliye ya da laf kalabalığına değil.
Alıntı
Reklam