Hayatımda böyle manyas bi roman okuduğumu sanmıyorum,gerçekten çok surukleyiciydi aynı zamanda kitaptakiler gerçek hayatın üzücü konulariydi.merak ede ede heycanlanarak okudum,üzüldüğüm yerlerde çok oldu çünkü bunlar hayatımızın içinde olan şeylerdir.keşke roman diyerek gecebilseydik ama malesef durum böyle değil yazarı böyle bi roman yaZdığı için tebrik ediyorum,okumaktan korktuğumuz şeyleri bazı insanların yaşadığını bilmek ayrı bi hüzün verio insana.