Esra ışık

Siz geçmiş asırlarda yaşayan bilgelerin her zaman görebilmelerine karşın, yaptığım şaşırtıcı gözlemlerle ve açık ispatlarımla yüzlerce ve binlerce kez genişlettiğim gökyüzünün, Dünya’nın ve evrenin artık benim işgal ettiğim bu yerden daha büyük olmayacak kadar küçüldüğünü düşündüğüm zaman nasıl bir acı hissettiğimi düşünebiliyor musunuz!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dünyada bir de iyilik sağlayan bir güç var. Bu benim inandığım bir şey. Olagelen onca korkunç şeyi düşündüğüm zaman delirmememi sağlıyor. Sanırım bunun kanıtı da var, ne dersin? Sadece burada değil, her yerde. Dengeyi sağlamaya çalışan bir güç var...
İnsan ne kadar çok okuyup öğrenirse öğrensin bildikleri nasıl da azdır, sınırlıdır.
Delilik, kafa yapan bir madde gibi akıyordu şehrin damarlarında.
İnsan, keder ve sevinç zamanlarında kalbinin kaldırabileceğinden fazlasını diğer hassas bir kalple paylaşmak ister...