Okurken bir çok kez “ Evet ya bu adam gerçekten şizofren ! “ dedirtsede mutlu sonla biten polisiye bir romandır kendisi. Kitapta çözümlemeye çalışılacak bir çok olgu çıkıyor karşımıza fakat o kadar ustalıkla yazılmış ki kitabın sonuna gelmeden sebepleri anlayamıyorsunuz.