"Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin."
Kitaba daha önce zaten Wattpad üzerinden başlamıştım.
O kadar absürt şeyler var ki okurken çok eğleniyorum asla mantık aramıyorum 1 gram mantık arasam sanırım bir çok şeyi sorgulamam gerekir.
Diğer kitaplarının nazaran akıcılığını kelime seçimlerine daha çok beğendim ama konuyu işleyiş biçimi sanırım diğerlerine nazaran daha da absürt bir noktada.