Bu stresin sebebi iş değil doktora da soyledigim gibi, işe gitmek zorunda olmaktı. Pazartesiden cumaya sekiz saatimi beni yabancılaştıran ve tatmin etmeyen bir şey yaparak geçiriyordum. Evde kitap okumak ,resim yapmak ya da yarı çıplak tavana bakıp çatlaklar seyretmekle geçireceğim zamanı başkalarına ayırıyordum. Kirayı,bir yemeği, kitabı ve plajda geçireceğim bir hafta sonunu karşılayabilmek için sonsuza kadar bu ofis Pantomimde yaşama zorunluluğu düşüncesine katlanamıyordum.