Annemi anımsamıyorum. Ben bir yaşındayken ölmüş. Hissiz ve hislerimde dağınık olmam, sıcaklık eksikliğinden ve anımsamadığım öpücükleri boşyere arzulamamdan kaynaklanıyor. Uyandığımda yabancı kucaklardaydım ve sanki vekaleten avutuluyordum. Ah bu benim kafamı karıştıracak ve bana eziyet edecek öteki kişiliğim için duyduğum özlem! Eğer ana rahminden gelen ve bebeğin yüzüne öpücüklerle yerleştirilen sevgiyi alsaydım, şimdi kim olurdum ?