" Düşünüyorum da dünyadaki bütün insanlar, oğullarını, kardeşlerini, kocalarını bizim beklediğimiz gibi, sevgiyle, umutla bekleselerdi savaş olmazdı yeryüzünde."
" Ben savaşta ölen bütün yiğitlerin ve oğlumun önünde saygıyla eğilirim. Masalbeg'le onur duyuyorum bugün. Ama hiçbir onur duygusu Masalbeg'i geri veremez bana. Bütün anaları dolaş, sor, bu onuru oğullarına yeğ tutmayacaklar."
Bir damla göz yaşı dünyaya bedel çocuklarımız....