Bir yerde okumuştum "annemin ölümü benim için bacağımın ve kollarımın kırılması gibi oldu öyle acı vericiydi."
Oysa ben annemin ölümünü hiç hissetmedim ağlamadım. İki yıl sonra anladım annemin kaybını ama nafile iş işten geçmişti hayati en büyük pişmanlığım.