Eeeeeee

Eeeeeee
@Evos1
tenêtî ji me aciz e û bêkesî jî ji me dilteng bûye... ----- yalnızlık bizden rahatsız kimsesizlik de bizden sıkılmış...
Sayfa 307 - Ronahî
Reklam
Hiç bir şey bilemiyorum. Beni ölesiye korkutan da bu zaten. Hiç bir fikrimin olmaması.
Sayfa 132·Kitabı okudu
Edebiyat