Hakkımda söyledikleri her şey doğru sanırım.
Hiç arkadaşım yok. Bu anormal olduğumu kanıtlıyormuş. Ama tanıdığım herkes ya bağırıyor ya ortalıkta çılgınca dans ediyor ya da birbirini dövüyor. Bugünlerde insanların birbirini nasıl incittiğini fark ediyor musun?
Yeterince kusurum var ama umarım zekâmla ilgili değillerdir.
Doğrusu mizacımla ilgili garanti veremem. Hoşgörüden yoksun olduğum kesin; hem de herkesi rahatsız edecek kadar. Başkalarının aptallıklarını ve ayıplarını gerektiği kadar çabuk unutamamam; hele bana karşı işledikleri kusurları hiç aklımdan çıkaramamam. Beni pohpohlamaya çalışanlardan etkilenmem. Belki de kindar olduğum söylenebilir. Biri gözümden düştü mü, sonsuza dek düşmüş demektir.