Zülfü Livaneli'nin '' Kardeşimin Hikayesin '' den sonra okuduğum üçüncü romanı.
Kitabın konusu: İstanbul'da gazetecilik yapan İbrahim Amerika'da öldürülen Mardinli bir pizzacı olduğunu öğrenir. Bu haberden sonra öldürülen kişinin çocukluk arkadaşı Hüseyin olduğunu anlayan İbrahim memleketi Mardin'e doğru yola çıkar Hüseyin'inin önce aşka sonrada ölüme giden hikayesini öğrenmeye başlar.
Kitapta Ezidi'lerin şeytana değil aslında Melek Tavusa inandıklarını, laleş adında kutsal mekanları Mardin'de bir güneş tapınakları olduğunu, marulu lanetli saymaları gibi birçok bilgi edindim. Benim için akıcı ve bilgi edindirici bir kitaptı.
Keyifli okumalar dilerim.
İyi okumalar...