Sen” virane kalbime ne yaptın?
Bak, divane aşkıma ne yaptın?
İpeğin içinde rahatlığa alışmıştım
Sen “kelebek” kanadıma ne yaptın?
Gözünün kadehinden içmeden sarhoş oldum
Baygınım, meyhanemi ne yaptın?
Meğer yaslanmaya layık değilmişim
Sen omuzumdaki hasreti ne yaptın?
Beni yordun ve sen yorgun gittin .
Sefere çıkan, sen evime ne yaptın?
Dünyam, senin ağlama yağmuruna bulandı…
Sarayımın çatısına ne yaptın?
- Dr. Afshin Yadollahi
Elbette bazen düşünmüyor değilim. Bir şeylerin bitmesi için başlaması gerekli. Ben bir şeylere başladığımızı düşünmüştüm. Tam olarak bir isim koyamadım tüm bu olanlara. Ortada ikimiz diye bir şey yokken bile ben hep varmış gibi hissettim. Ben aslında bir gün senden dinleyebileceğim bir "ikimiz" yaratmak istedim.