Pencereden bakar gibi
Bekliyorum seni
Perdeyi çekmeden
Gözümü kırpmadan
Belki uzaktan ama
Bir o kadar da yakından
Seviyorum seni
Camdan cama
Candan cana
Bir kadın güzel olduğu için sevilmez... Sevdiğin için güzeldir o. Sırf sen seviyorsun diye herkesten farklıdır, Herkesten başka bakar gözleri... Senin ona verdiğin değer kadar anlamlıdır, Sevdikçe daha da güzelleşip kıymetlenir. Bir kadının güzelliği bilmiyorum kaç para eder; Ama sevdiğin kadının gülüşü dünyalara değer. Ezgin Kılıç