İnsanlar en çok kendileri ile baş başa kaldığı için, kendileri ile tartışabileceği konular belirlemelidirler. Bu da en iyi, okurken sizi derin düşüncelere daldıran kitaplarla olur.
Hep böyle olur zaten. Hep çok seven karşılıksız kalır. Çok sevmekten kör olur insanlar ve karşılığını bulacak olan insanları burnunun dibinde olsa bile göremez. Bu adamın kitaplarını okumak insanı ne kadar depresyona da soksa, hayatın gerçekten de böyle olduğunu yüzümüze tokat gibi çarpmayı başarıyor.