İnsanlar en çok kendileri ile baş başa kaldığı için, kendileri ile tartışabileceği konular belirlemelidirler. Bu da en iyi, okurken sizi derin düşüncelere daldıran kitaplarla olur.
Tahmini olarak kitap 2070'li yıllarda geçiyor ve 2010'lu yıllarda çıkan bir salgın nedeniyle insanlar çok hızlı bir şekilde yok oluyorlar. Geriye sadece salgına bağışıklığı olan birkaç insan kalıyor. Fakat bu insanlar medeniyeti yeniden kuracak kadar donanımlı ve zeki insanlar olmadıkları için çok ilkel bir hayat sürmektedirler. Tabi Jack London'ı övmeden de geçemeyeceğim. Basit bir dille bu kadar etkili eserlere imza atması. Takdirlik.