Sanırım ben durmadan bir şeyleri olumlu görmeye çalışıyorum. Yine ergenliğimin doruklarında duygu karmaşamlayım. Hala çok sorum var. Ama sanırım bu benim doğamda var. Benim hep çok sorum vardı.
Kadınların sokaklarda taciz edilmeden, peşlerine kimse takılmadan ya da saldırıya uğramadan yürüdüğü günü hayal edin. Şiddete maruz kalan kadınlar için sığınma evlerine ihtiyacımız olmadığı günü hayal edin. Kültürümüzde en sık rastlanan seri katillerin kendi ailelerini öldürenler OLMADIĞI günü hayal edin.
Daha da iyisi, kadınların her berede olursa olsun güvende olduğu, ailelerin evlerinde güvenle yaşadığı ve katliamların olmadığı bir dünya hayal edin.