EYÜP ELBİR

EYÜP ELBİR
@Eyup0147
İyiler bu savaşı kaybetmiş... Bir ömür daha lazım vefatımızdan sonra, çünkü bunu umutlanmakla geçirdik.
Hayat, çoğalan bir yığın ıstırap, daima artan bir hızla sona, en korkunç ıstıraba doğru tepetaklak inmektir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Göster bakalım dünyada hangi şey kötüdür ki onda iyilik olmasın ve hangi şey iyidir ki onda kötülük bulunmasın?
"Melek bilgisiyle, hayvan da bilgisizliğiyle kurtuldu, insanoğlu bu ikisi arasında keşmekeşte kaldı"
"Aslında" diyordu, "varlık yokluktur, yokluk da varlık! Hepsi gören göze bağlı!"
Hayat
Kapıları da hep devdir Dünyadaki sarayların Tokmağa uzanıp Sokaktaki çocuklarla Oynamasın diye Veliahtlar