" Acı her zaman başlı başına yeterli gelmez, dedi ". " kimi durumlarda insan ölümünün eşiğine gelinceye kadar acıya dayanabilir . Ama herkesin dayanamayacağı, aklına getirmek bile istemeyeceği birşey vardır. Cesaret ve korkaklık burada işlemez. Yüksekten düşüyorsan ipe tutunmak korkaklık değildir. İtaatsizlik edemeyeceğin bir içgüdüdür sadece.