Camı ancak Elmas keserim, elması kesen de yine elmastır biliyorsun nokta taş ise camı kesmiyor, kırıyor. Cam kırıkları ellerinde bir gün ortalığı temizlemek de sana kalıyor, öyle yorgunsun
Kabahatini gizlemek cezasını çekmekten daha fazla Izdırap vericidir
O halde insanın kabahatini üstlenememesi hissettiği korkudan mı kaynaklanıyor yani? Acaba Bunun nedeni utanç olamaz mı insan işlediği suçtan ve herkesin önünde günahlarını soyunmaktan mi