FD

FD
@F19K24
Yıllar önce okuduğum işe yaramaz bir kitaptaki tek işe yarar cümle şuydu: insanın kullandığı ilk alet, başka bir insandır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama bugünü, dünü unutmak için yaşamak hiç bir halta yaramadı.
Bundan daha seve seve verebileceğim Hiçbir şey alamazsınız benden, bayım. Canımdan başka, canımdan başka, canımdan başka!
Öyle acı, öyle derin bir ah çekti ki Kendini paralamak, yok etmek istiyordu sanki.