Kitabı okurken sıkılmadım desem yalan olur... Kitabı alma sebebim içindeki çizilen resimler ve paylaşılan gönderide ki okuduğum 2-3 satır... Kitabın içeriği cezbetmedi beni açıkçası...
Seri mükemmel bitti keşke bitmeseydi... Okuduğum en iyi kitap serisi... Eğer bir gün hedefimdeki tüm kitapları okuyup bitirirsem yeniden bu seriye başlamak isterim...