son yıllarda okuduğum en iyi kitaplardan biri hatta bu kitabın daha iyisi olabilir mi diye düşündüm.Osman Hamdi’nin kayıp tablosu Tekvin(mihrap)öyküsü olan kitapta bir çok tarihi bilgi var kitabı okurken sürekli google den birşeyler
aradım .Yazarın ilk kitabı müthiş bir kurgu ve araştırma.Osmanlı imparatorluğu,illuminati,Kamando-Rothschild Aileleri,Beyoğlu’nun altl ve üstü o kadar çok şey varki mutlaka okunulması gereken bir kitap..