İnsan yola bir kere çıktı mı,bazen nereye gittiği ya da niye gittiği önemini kaybediyor. Gitmek öyle bir müptelalığa dönüşüyor ki,yolun kendisinden başka her şeyi anlamsız kılıyor.
Katı olan her şey buharlaşıyor, hayata tutunmak için inanmaya mecbur kaldığımız bütün yalanlar günü gelince açığa çıkıyor. Ve sonra biz ölmüyoruz. Daha kötü bir şey oluyor. Öğrendiklerimizle yaşamaya devam ediyoruz.