Cemal bana: Hocam, niye bazı çiçekler çabuk büyürken bazıları zor büyüyor? Diye sordu. Ben de “ Bazı çiçekler, zor çiçeklerdir evlat. Bakması zordur, büyütmesi zordur, yetiştirmesi zordur. Zor çiçek verir, zor meyve verir. Tıpkı insan gibi...” dedim. Zor Çiçekler.
Öz-şefkat herkesin acı çektiği bu hayatta, kendimize destek çıkmak demektir. Kendi elimizden tutup, sevdiğimiz birine gösterdiğimiz hassasiyeti, anlayışı ve kabulü kendimize de göstermek demektir. Pembe Fili Düşünme