Nerdeyse 5 saati bulmayan bir zamanda diliminde gözyaşları içinde bitirdiğim kitap. Belki de ilk defa her acıyı katarak her duyguyu en derininde yaşayarak ve şu an sahip olduğum yada olamadığım,hayal ettiğim yada edemediğim, tattığım yada tadamadığım her duygunun hem huzurunu hem huzursuzluğunu yaşadığım kitap! Her insanın bir parça acıyı ortak yaşayabilmesi için her insanın mazisine bir parça üzerini örtmeden tüm çıplaklığıyla bakabilmesi için mutlaka okuması gereken (yaşaması gereken) Bir kitap..