Eeeeeeey ,insanoğlu başkaldır ,diye bağırıyordu ,korkma ,içindeki o yüz bin yıllık ağının ,korkunun üstüne yürü ,ona başkaldır. Önce içindeki ,yüreğindeki zinciri kopar ,başkaldır. Sonra dünyanın bütün zincirlerini kır ,tekmil kötülüklere başkaldır ,iyilik getir. Getirdiğin iyilikler de belki bir gün insanlar için kötülük olur ,kendi iyiliğine de başkladır.
İnsanlar her şeye ,her şeye baş kaldırmalı ,diyordu.insanlar böyle uyudukça, insanlar böyle zulüm altında izlemeyi kabul ettikçe insanlığın bir sinekten ne farkı olur. İnsanlar , eğer en küçük bir haksızlığa , bir zulme başkaldırmayı akıl etmezlerse ,insanlık bundan böyle daha da beter hale düşecektir.Allah başkaldır ya kulum ,demiş ve insan onun cennetine başkaldırmış...