"Bu dağların hepsi bizim dostumuz ya, ne kadar dostumuz varsa o kadar da düşmanımız var. Dünya kurulduğundan bu yana vardık,bundan sonra da olacağız. Şöyle bir düşünürsek,kötülük zulüm, yoksulluk,haksızlık,insanın insanı köle gibi kullanması sürüp gittiğine göre biz hep yenilmişiz. Kıyamet gününe kadar da yenilecek miyiz,ben,şimdilik onun orasını bilemem,belki bir gün gelir..."